Το mermix.gr στο OK!Thess.

Στη Θεσσαλονίκη ταξίδεψε η πρωτοβουλία της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Heineken Growth Makers δημιουργώντας μία ακόμα επιτυχημένη βραδιά καινοτόμου επιχειρηματικότητας με θέμα «Ελληνική
αγροτική παραγωγή: Δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τη χώρα»
στη θερμοκοιτίδα ΟΚ!Thess με τη συμμετοχή πολλών νέων, επιχειρηματιών, εκπροσώπων του τοπικού οικοσυστήματος καινοτομίας και
επιχειρηματικότητας και φορέων της αγοράς.
Το “Heineken Growth Μakers night” τίμησε με την παρουσία του ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, κ. Γιάννης Μπουτάρης. Στο χαιρετισμό που απηύθυνε αναφέρθηκε στις πρακτικές βιώσιμης ανάπτυξης
της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και στάθηκε ιδιαίτερα στη σημασία του προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας Κριθαριού, που υλοποιεί η Εταιρεία. 
Στην εκδήλωση, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας κ. Ζωούλλης Μηνά μίλησε για τη νέα πλατφόρμα της Αθηναίικής Ζυθοποιίας “Heineken Growth Makers” μέσα από την οποία
πρόσωπα με γνώσεις και καινοτόμο πνεύμα μοιράζονται τις εμπειρίες τους με το κοινό και εμπνέουν εν δυνάμει επιχειρηματίες. 
Στη συνέχεια διεξήχθη συζήτηση πάνελ με τη συμμετοχή των κκ. Βασίλη Κάππα, Προέδρου της Επιτροπής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης Αγροτικών Συνεταιρισμών της GAIA ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ, Ευθύμιου
Ευθυμιάδη, Αντιπροέδρου της REDESTOS και Χρήστου Σταμάτη, Συν-Ιδρυτή της mermix.

O Χρήστος Σταμάτης, Ιδρυτής της mermix, τόνισε ότι «η κρατική υποστήριξη μπορεί να οδηγήσει έναν παραγωγό σε λάθος μονοπάτια. Οι λέξεις κλειδιά για να ξεκλειδώσουμε τον αγροτικό τομέα του 2020 είναι συνέργεια, τεχνολογία και τελικό προϊόν. Ένας βασικός λόγος που οι νέες επιχειρήσεις στον αγροδιατροφικό τομέα αποτυγχάνουν είναι ότι οι ιδρυτές δεν έχουν προηγουμένη εμπειρία και παραστάσεις από την αγροτική παραγωγή» ενώ αναφερόμενος στην ευκαιρία που παρουσιάζει συνολικά ο αγροδιατροφικός τομέας ανέφερε: «Αυτή τη στιγμή στη Silicon Valley, τα startups με αντικείμενο την αγροδιατροφική τεχνολογία έχουν δέκα φορές μεγαλύτερη δυναμική από τις τεχνολογικές επιχειρήσεις».

 

Λίγα λόγια για το Heineken Growth Makers
Μέσα από το Growth Makers, η Heineken φιλοδοξεί να ενδυναμώσει τους νέους επιχειρηματίες με
γνώση, δεξιότητες και καθοδήγηση, να καλλιεργήσει συνέργειες με θεσμικούς και παραγωγικούς φορείς
που θα επιφέρουν προστιθεμένη αξία στο οικοσύστημα και να συμβάλει στη δημιουργία μίας νέας
κουλτούρας επιχειρηματικότητας.

 

Το κείμενο και οι φψτογραφίες, είναι από το Δ.Τ. της εκδήλωσης.